De huisstijl van de lfb opgepimpt
De lfb wil groeien in zichtbaarheid en communicatie
om meer mensen te bereiken de lfb sterkplaats Nijmegen is hierbij vooruitstrevend en helpt bij het ontwikkelen van een nieuwe uitstraling en helpt bij een nieuwe communicatiestrategie zie hier wat uitingen hoe wat sterk Nijmegen ervan gemaakt heeft
Naast dat ik ook ervaringsdeskundige ben help ik de LFB ook met communicatie
Het professioneel gebruiken van social media kanalen heeft bij sterkplaats Nijmegen zijn aandacht
Heb jij onze korte filmpjes al gezien filmpjes met een onderwerp wat moment actueel is
Kleine en grotere onderwerpen worden visueel gepromoot
de sterkplaats Nijmegen in beeld brengen door krachtige informatieve filmpjes te maken
Denk hierbij aan interviewen montage verhaal verzamelen beeldtaal creëren animaties animeren
En zorgen dat ze goed op internet verspreid worden
denk je ook aan de werkdagen hierbij moest ik ook animeren dat is nog eens een paar dagen werk een beetje afhankelijk van wat je moet doen kost het jouw tijd een filmpje met animatie kost meer tijd
En dan ook nog ervaringsdeskundige zijn